GoKeep

Hallitse materiaalejasi

GoKeep on palvelevan varastologistiikan ja helppokäyttöisen verkko-ohjelmiston saumatonta yhteispeliä

GoKeep tilausjärjestelmä mahdollistaa ulkoistetun varaston hallitsemisen sekä hajautetun tuotteiden jakelun organisaatiosi sisällä: paikasta, ajasta ja päätelaitteista riippumatta.

Totaalinen ulkoistus

Organisaatiosi yksiköt ja toimipisteet voivat tehdä tilauksensa suoraan GoKeep järjestelmässä ja vastaanottaa toimitukset suoraan omiin osoitteisiinsa. Sisäistä tilausten hallintaa, jakelua tai varastointia ei tarvita. Keskitetty raportointi pitää sinut aina ajan tasalla varaston tilasta.

Innoflame GoKeep: Varasto taskussasi

Varasto taskussasi

GoKeep on kehitetty toimimaan kaikissa yleisimmissä päätelaitteissa, myös mobiililaitteissa. Se on käyttökokemukseltaan kuin verkkokauppa: helppo ja ennestään tuttu useimmille käyttäjille yrityksessäsi. GoKeep kulkee aina mukanasi ja pystyt tekemään tilauksia vaikka matkoilta käsin.

Innoflame GoKeep: Nopeat merkkaukset

Nopeat merkkaukset

Varastomme yhteydessä toimiva oma merkkaamomme hoitaa brändituotteiden ja työvaatteiden merkkaukset tilauskohtaisesti. Tuotteiden varastointi merkkaamattomina on sinulle tärkeä etu. Se säästää aikaa, vähentää merkittäviä hävikkejä sekä tekee tapauskohtaiset erityistoiveet mahdollisiksi.

48 tunnin ihme

Varastomme pitää huolta, että materiaalisi ovat aina ajoissa ja oikeassa paikassa. Kaikki toimitukset lähtevät varastoltamme 48 tunnin sisällä tilauksesta. Tilaajat näkevät tilausten tilan reaaliaikaisena. Poikkeustilanteisiin reagoidaan nopeasti. Asiakaspalvelumme ja varastomme ovat aina valmiita auttamaan.

GoKeep esittely?

GoKeep esittely?

Sami tässä moi. GoKeep ohjelmistoon tutustut parhaiten esittelyllä. Soitellaan +358 207 433 601 tai jätä tiedot.