Veikkaus

Brändiarvojen mukaisen yhteistyöverkoston luominen

Kuinka löydät korkeatasoisimmat kotimaiset ja ekologiset liikelahjojen valmistajat?

Uusi Veikkaus on vastuullinen suomalainen työnantaja ja kumppani. Veikkaus haluaa olla myös maailman elämyksellisin yhteiskunnallinen hyväntekijä ja suomalaisten ylpeydenaihe. Sen mission ja arvojen on näyttävä myös liikelahjoissa. Niinpä Veikkauksen brändituotteiden on oltava suomalaisia tai suomalaisyritykseltä hankittuja. Jos tämä ei ole aina mahdollista, lahjojen on oltava vähintään ekologisesti valmistettuja.

Innoflame auttaa Veikkausta vastaamaan näihin korkeisiin vaatimuksiin. Pitkäaikaisen kokemuksensa ja laajojen yhteistyöverkostojensa ansiosta Innoflame pystyy valitsemaan edellytysten mukaiset valmistajat. Innoflame myös merkkaa liikelahjat tyylikkäästi Veikkauksen brändin mukaiseksi.

”Innoflame on ollut hyvin proaktiivinen ja luova kumppani."

”Innoflame on ollut hyvin proaktiivinen ja luova kumppani. Olemme löytäneet heidän avullaan aivan uusia toimittajia, jotka täyttävät vaatimuksemme”, Veikkauksen brändin ja markkinoinnin kehityspäällikkö Ari Tuuli sanoo. Hän kiittää myös Innoflamen joustavuutta yhteisten toimintamallien kehittämisessä.

Veikkaus on luotettava ja vastuullinen kotimainen pelielämysten tarjoaja

Veikkaus on luotettava ja vastuullinen kotimainen pelielämysten tarjoaja. Veikkauksen pelien koko tuotto, lähes miljardi euroa vuodessa, käytetään suomalaisten hyväksi. Uusi Veikkaus aloitti toimintansa vuoden 2017 alussa, kun Finntoto, Raha-automaattiyhdistys ja vanha Veikkaus yhdistyivät.

www.veikkaus.fi